Gladiolen

Gladiolen is een sympathiek festival uit de Kempen, bekend tot aan de kust. Met een ijzersterke line-up en top notch organisatie heeft het zijn vaste plek op de festivalkalender meer dan verdiend.

Als Art Director coördineerde ik de implementatie van de visuele identiteit, ontworpen door Toykyo, voor het evenement. Dit omvatte de verdere uitwerking van o.a. merchandise en polsbandjes evenals de ontwikkeling en uitvoering van alle online communicatie, social media, drukwerk, nieuwsbrieven, stage design, de opmaak van de festivalgids en alle fysieke dragers.

Als mede-organisator weet ik perfect welke grafische toepassingen kunnen ingezet worden om een sfeer te creëren of bepaalde boodschappen over te brengen. Duidelijke communicatie dus, maar steeds vrolijk en nooit te serieus. Net zoals de Kempenaar zelf.

skills —
event identity, webdesign, print artwork, logo design, motion, signage, content creation, social media, newsletter, brochure layout, PR, digital marketing

collabs —
fotografie: Joris Bulckens, Thomas Geuens, Julie Rommelaere, Nick Peeters — video: Arnout Bracke, Xander Desmet — motion en branding: Toykyo — illustraties: Tijsje Revalk — development: Clicketyclick

Volgende
Volgende

Zwartopwit